. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .







Welcome!

Januari begin ik met een ellenlange to-do lijst en een hoofd vol met ideeën, nutteloze gedachten en dingen die ik niet wil vergeten. Met het maken van deze blog sla ik dus twee vliegen in één klap: ik kan de nummer 1 op mijn to-do lijst doorstrepen ("Het maken van een blog") én ik kan hier alles, nou goed, bíjna alles kwijt waar mijn volle hoofdje van overloopt. Daarnaast zal ik hier ook regelmatig posten over mijn Lemonstale*-creaties... Een goed begin van een nieuw jaar! Hope you enjoy it!

Zoals elke blogger vind ik het leuk als je hier een berichtje achterlaat.

*Onder mijn Lemonstale label verkoop ik eigen handgemaakte items.
Nieuwe items volgen snel - staat in mijn top 5 ;-)

For me, January begins with a very long to-do list and a head full of ideas, useless thoughts and things I don't want to forget. So, starting this blog is like killing two birds with one stone: I can strike through the number one thing on my to-do list ("Creating a Blog") plus, I have a new playground for the things swimming in my head. Besides, this is the place where I will be posting my Lemonstale* creations... A good start of a new year! Hope you enjoy it!

Like every blogger, I love comments. So, please do.

*Lemonstale is a label with handmade items, made by me.
New items coming up soon - It's on my to-do-top 5 ;-)

1 comment: