. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .







C A N A D A {part 2}


Dikhoornschaap
---
Bighorn sheep


Caribisch Boya Lake
---
Yes, this is Canada, not the Caribbean!


Boya Lake @ 21:12


Boya Lake 10 minuten later...
---
Boya Lake 10 minutes later...


We vonden een mooi kampeerplekje aan dit prachtige meer... Wat een uitzicht, hè?
Natuurlijk ook even aanmaakhoutjes zoeken voor het kampvuur.
---
We found a great camping spot surrounded by breathtaking scenery


Schattig grondeekhoorntje
---
Cute ground squirrel






Moeder grizzly beer en haar 2 jongen ♥
---
Mother grizzly and her two cubs ♥




Witstaarthert
---
White-tailed deer








Wapiti
---
Elk




Athabasca Glacier


The Icefields Parkway


Mount Robson
---
{All pictures made by me & my ♥}

X
&
A wonderful sunday to you all!

33 comments:

  1. Jemig wat een mooie foto's van jullie reis! Die weidsheid, zo adembenemend! Ik vind vooral de eerste foto ná de grizzly-beren heul erg mooi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah dank je wel! Ja, de weidsheid is echt geweldig... de ruimte, de rust... Alles is groot.

      Delete
  2. wawawawawawawaw! 't Is precies mijn droomreis!
    Zoveel mooie natuur en zoveel mooie dieren!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canada is zeker een droombestemming. De natuur en dieren zullen je daar nooit teleurstellen. Ik hoop voor je dat je ook snel eens een mooie droomreis mag maken! :)

      Delete
  3. ONTZETTEND onder de indruk van AL jullie mooie foto's van deze reis!!! Ik zou ook als een gek gaan "trippen" bij het zien van deze dieren in het wild. En waarschijnlijk ben ik ook wel zo'n "muts" die daar toch wel lichtelijk emo van word, van al dat in het echie zien!! Die van het vosje heb ik gepind met jouw blog link erbij... :D Fijne nieuwe week!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je wel Chantal! Het was ook een een fantastisch gezicht om al die wilde dieren letterlijk en figuurlijk in hun element te zien. Dit beeld vergeet ik echt nooit meer. Kippenvel en traantjes kan ik me trouwens ook nog wel herinneren hoor ;)

      ... en wat lief dat je mijn foto gepind hebt... Thanks :)

      Delete
  4. meeen al die dieren, al die uitzichten! geweldiggggg

    ReplyDelete
  5. Wat een prachtige foto's zijn dit! Mijn mond viel open :)

    ReplyDelete
  6. Prachtige foto's! Canada staat definitief op mijn verlanglijstje nu! :)

    ReplyDelete
  7. Wat ontzettend mooi allemaal! Canada komt vanaf nu ook op mijn 'reis-lijstje' te staan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! Canada blijft hier ook nog steeds op het reis-lijstje staan :D We hebben nog maar zo'n klein stukje gezien... ik zou zo terug willen voor de rest ;)

      Delete
  8. Sprakeloos.... zo mooi!
    De foto's zijn zo puur en fris..

    ReplyDelete
  9. Thanks for your comment on my blog! Your blog is lovely! The pictures are amazing! :) :) And all the animals...<3 <3

    ReplyDelete
  10. Wauw, wat betoverend (en bijna surrealistisch) mooi!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja hè? En in werkelijkheid soms nog surrealistischer. Het water bijvoorbeeld... daar heb ik wel even met open mond naar staan kijken :D

      Delete
  11. SLIK !!!!! Wat een foto's...
    "Bonk" : geluid van mijn mond die openvalt...

    Katrien.

    ReplyDelete
  12. *kippenvel* Zo mooi!
    Net of ik de afgelopen vijf minuten even in Canada stond...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje.. (Wat leuk dat je me volgt. Welkom! ^_^)

      Delete
  13. Oh dit is zo fantastisch!!! Geen woorden voor! Daar moet ik écht ooit heen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doen hoor... mocht je ooit de kans hebben! In het echt is het nog 1000x mooier...

      Delete
  14. Waaauw, wat een prachgtige foto's. Echt heel erg mooi. Het lijkt me een geweldige reis geweest.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, het was echt fantastisch!

      Delete
  15. Wauw, wat maken jullie prachtige foto's!

    ReplyDelete
  16. Ik kijk vol bewondering naar de ene foto achter de andere!!!Die paardebloemen, de foto's aan het meer (allemaal!) de ram.... echt heel erg knap! Daar kan ik nog veel van leren :-) . Ik blijf je volgen hoor!

    ReplyDelete
  17. Praaaachtig! De dieren en landschappen zijn zo ontzettend mooi op de foto gezet. Wauw!

    ReplyDelete
  18. Overweldigende plaatjes.Laat staan hoe het in het echt moet zijn!

    ReplyDelete
  19. Wat een prachtige foto's!
    Ik kom niet vaak zo een mooie Nederlandse blog tegen!

    ReplyDelete