. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .







Goodbye 2012 - Hello 2013



Januari is alweer weer bijna een week oud... dus nog even snel een kleine terugblik en dan zeg ik 2012 voorgoed gedag. Het was in veel opzichten een fijn jaar. Onze reis naar Canada was absoluut het hoogtepunt, maar 2012 bracht helaas ook een aantal dieptepunten met zich mee zoals de ziekte van een familielid, mijn hondje dat we in moesten laten slapen en mijn werk dat nogal wat onzekerheid met zich mee brengt.

Ik wens iedereen een mooi nieuw jaar. Bedankt allemaal voor het lezen van mijn blog en de lieve reacties die ik van jullie ontvang.

Januari: het begin van mijn blog.
Februari: kwam toch nog de winter waar we niet meer op hadden gerekend... zoals je hier kunt zien. Heerlijk wandelen in de sneeuw.
Maart: was vol zon... genieten van elk zonnestraaltje... (BBQ-en in maart... WOW).
April: de maand dat ik 30 werd.
Mei: bereidden we ons voor op onze vakantie naar Canada... 26 mei is het dan eindelijk zover :)
Juni: reizen we een hele maand door het westen van Canada (foto's van onze reis kan je hier en hier bekijken).
Juli, augustus & september:...SUMMERTIME: beetje hangen, lekker eten, koffie drinken op blote voeten, vaak ook hard werken en biertjes drinken in de zon. Helaas moesten we ook afscheid nemen van Yuna :(
Oktober: herfst, herfst, herfst.
November: begonnen we met trainen voor onze reis naar Schotland (juni dit jaar), en vond ik een oude foto van mezelf ... (verder is november volgens mij een beetje aan me voorbij geschoten :P)
December: een fijne maand met sneeuw, concertjes (zoals: deze, deze en deze), dagje naar de Efteling op een geweldig mooie winterdag en brachten we de feestdagen door met familie en vrienden.

---

With January already almost a week old, I take a little flashback and then I'll be moving on from 2012 into the present. In a lot of ways it was a fine year. Our trip to Canada absolutely was the high point, but 2012 also brought some low points, like the sickness of a family member, my dog we had to put down and my work bringing more than some insecurity.

I wish everybody a beautiful new year. Thank you all for reading my blog and for the lovely replies I keep getting.

January: the beginning of my blog.
February: winter arrived when we didn't quite expected it anymore... Walking in the snow, as you can see here.
March: was full of sun... enjoying every ray of sunshine... (BBQ-ing in March... WOW).
April: the month I turned 30.
May: preparing Our trip to Canada... on the 26th of May, finally we go :)
June: for an entire month we travel through the West of Canada (photos of our trip are here and here).
July, August & September:... SUMMERTIME: some hanging around, nice food, drinking coffee on bare feet, often working hard and drinking beers in the sun. Unfortunately we also had to say goodbye to Yuna :(
October: autumn, autumn, autumn.
November: we started training for our upcoming trip to Scotland (June, this year), and I found an old photograph of myself ... (the rest of November kind of passed me by, I guess... :P)
December: a nice month with snow, gigs (like: this one, this one and this one), a day trip to a themepark on a wonderfully beautiful winters day and spent the holidays with family and friends.

15 comments:

  1. Wauw mooi gedaan hoor! Prachtige foto's :) Jij ook een heel Mooi Nieuw Jaar gewenst!

    ReplyDelete
  2. Mooi overzichtje! Gelukkig nieuwjaar gewenst!

    ReplyDelete
  3. me like! mr G.

    ReplyDelete
  4. Heel leuk gedaan! Fijne nieuwe week gewenst en natuurlijk een top jaar! :D

    ReplyDelete
  5. Prachtige collage! Happy 2013!

    ReplyDelete
  6. Wat een mooi overzicht! Een heel mooi 2013 gewenst.

    ReplyDelete
  7. Wat een mooi overzicht! Gelukkig 2013!

    ReplyDelete
  8. Ik kom even bij je spieken nadat je een reactie hebt achtergelaten op mijn blog. Wauw, wat een fantastisch mooi en kleurrijk blog heb je! Ik ga je zeker volgen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeej leuk (ik volg jou ook)... Welkom op mijn blog! :)

      Delete
  9. Leuk gedaan meid!

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Happy new year to you! :) Love, Yoojin

    ReplyDelete
  11. what a lovely blog you have! looks like a great 2012. :)

    ReplyDelete